סל קניות

אין מוצרים בעגלה

משלוח חינם עד ה31.12.24 מעל 249 ש"ח
הטבה על כל המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים בלבד

מדיניות ביטולים

מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מיום אספקת המוצר.

לא ניתן להחזיר (או להחליף) בושם מסוג טסטר

זיכוי כספי בתוך 14 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מעלות המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבין שניהם.

וזאת בתנאי שהמוצר לא נפגם ושנשמרה האריזה המקורית.

ככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר.

הצרכן רשאי לבטל עסקה (בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולרבות התקנות מכוחו) במתן הודעה באחת הדרכים הבאות: בע”פ (בטלפון או בהודעה בעל פה ) בדואר רשום; בדואר אלקטרוני; ובאינטרנט בדף זה. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ומספר הזמנה , ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – פרט מזהה נוסף. פרטי ההתקשרות הנם כדלהלן:

ניתן לפנות אלנו באחת מהדרכים הבאות:

• דרך שירות הלקוחות בטלפון :050-888-3600
• בדואר רשום לכתובת:
מוקד שירות לקוחות של חברת בישום , בכתובת יעקב פריימן 20 ראשון לציון, קומה 1 ( מעל קשת טעמים).
• בדואר אלקטרוני לכתובת :infol@bisum.co.il
• בוואטסאפ למספר טלפון: 050-888-3600



מדיניות משלוחים
מדיניות משלוחים ואספקה
  • בעת ביצוע ההזמנה ניתן לבחור משלוח באמצעות שילוח ליום העסקים הבא או עד 4 ימי עסקים.
  • הזמנה שבוצעה בימים א’-ד’ החל מהשעה 13:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
  • עלות משלוח עד 4 ימי עסקים תהיה 29.90 ש”ח . אלא אם כן הוגדר אחרת באתר.
מובהר בזאת כי ימי חול המועד , ערבי חג וחגים יחשבו לצורך האמור כימי ו’ ושבת ואינם נחשבים כימי עסקים.
  • המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה תוך פרק הזמן שהלקוח בחר בין השעות 08:00-17:00 . לבדוק מה איזורי החלוקה של זיז זג
  • הזמנה שבוצעה החל מיום ה’ מהשעה 17:00 ועד יום שבת בשעה 20:00 תסופק באמצעות שליח בשבוע שלאחר מכן לפי הזמן שבחר הלקוח .
  • ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת סמס ובו פרטי ההזמנה והשליח ליצירת קשר עם השליח.
  • אספקת המוצרים תהא בכפוף למדיניות אספקה המוצרים של חברת השליחויות.
  • הזמנות שיבוצעו באתר בישום בתקופות של מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן , ישלחו ויסופקו עד 7 ימי עסקים לכתובת שצוינה.
לעניין זה ” מכירות מיוחדות ” כגון: יום black friday , shopping.il . ומבצעים כלליים.
  • משלוח אשר לא סופק ללקוח מהסיבה שהלקוח לא היה בכתובת למסירת המשלוח ולא הסכים להשארת המשלוח ליד הדלת ו/או כאשר הלקוח לא היה בכתובת למסירת המשלוח יובהר כי המשלוח יחוייב בדמי משלוח כפי שנמסר ללקוח בעת ביצוע ההזמנה והמשלוח יוחזר לחברת השליחויות.
  • איסוף עצמי: מקניון סביונים דרך דיין משה 3 בתיאום מראש. 050-8883600 יעל
לחצו להתחלת שיחה
1
שלום,
איך אני יכול לסייע לך?