מדיניות ביטולים:
ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מיום אספקת המוצר.
לא ניתן להחזיר (או להחליף) בושם מסוג טסטר
זיכוי כספי בתוך 14 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מעלות המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבין שניהם.
וזאת בתנאי שהמוצר לא נפגם ושנשמרה האריזה המקורית.
ככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר.
הצרכן רשאי לבטל עסקה (בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולרבות התקנות מכוחו) במתן הודעה באחת הדרכים הבאות: בע”פ (בטלפון או בהודעה בעל פה ) בדואר רשום; בדואר אלקטרוני; ובאינטרנט בדף זה. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ומספר הזמנה , ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – פרט מזהה נוסף. פרטי ההתקשרות הנם כדלהלן:
ניתן לפנות אלנו באחת מהדרכים הבאות:
• דרך שירות הלקוחות בטלפון :050-888-3600
• בדואר רשום לכתובת:
מוקד שירות לקוחות של חברת בישום , בכתובת יעקב פריימן 20 ראשון לציון, קומה 1 ( מעל קשת טעמים).
• בדואר אלקטרוני לכתובת :infol@bisum.co.il
• בוואטסאפ למספר טלפון: 050-888-3600