סל קניות

אין מוצרים בעגלה

משלוח חינם עד ה31.12.24 מעל 249 ש"ח
הטבה על כל המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים בלבד

הצהרת נגישות

  1. 1.מהו אתר נגיש ומהי חשיבות הנגשת האתר?

    כמוגדר בתקנות הנגישות מתוך רצון לתת שירות לכלל לקוחותיה וכן כמתחייב בחוק, אתר בישום הנגיש את האתר שלו לאנשים עם מוגבלויות.

    אתר ו/ או דף אינטרנט נגיש, הוא כזה שאנשים עם מוגבלויות יכולים לגלוש (לבקר) בו כמו כל אדם אחר. על מנת לאפשר נגישות זה נבנה בהתחשבות בגולשים בעלי מוגבלויות ועל פי הנחיות הנגישות המופיעות ב”חוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח 1998″,

    מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של חברת בישום 

    מסירת מידע בפורמט נגיש, החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. 

    אמצעי הנגישות באתר:

    • תקינה – האתר נתמך ע”י הדפדפנים נפוצים, בגרסתם העדכנית ביותר.
    • הגדלת התצוגה באתר – גולשים המתקשים בראייה ומעוניינים להגדיל את התצוגה באתר יכולים לעשות זאת ע”י לחיצה בו זמנית על המקשים Ctrl”” ו “+” (קונטרול ופלוס). כל לחיצה על צמד המקשים האלו תגדיל את התצוגה ב-10%. כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ בו זמנית על המקשים Ctrl”” ו “-” (קונטרול ומינוס).
    • הפעלת האתר באמצעות מקלדת – גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור המסומן.
    • תמיכה בטכנולוגיות מסייעות- אתר זה הינו אתר נגיש המותאם לצפייה גם לאנשים עם מוגבלות ומאפשר מגוון של עזרים בכדי להקל על גולשים בעלי מוגבלויות.
    • ממונה נגישות בחברה – מר חגי וידל.
  2. 2.סייגים לנגישות

    • חברת בישום פועלים על מנת להנגיש את האתר שלה לאנשים עם מוגבליות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיו הייחודים. אנו משקיעים משאבים כדי לאפשר נגישות מלאה ומבצעים שינויים במבנים בהתאם לנדרש בחוק.
    • למרות מאמצינו להנגיש את כל האלמנטים באתר, יייתכן ויהיו חלקים שטרם נגישים, במידה ומצאתם מידע או מבנה שדלעתכם אינו הונגש כראוי, נשמח אם תאירו את תשומת ליבנו.
    • חשוב לציין כי סניפי הרשת אינם מונגשים לנכים ובעלי מוגבלויות
  3. 3.יצירת קשר

    • אם נתקלת בקושי לגלוש באתר או יש לך הערה בנושא, ניתן לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו הנגישות בחברה בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 16:00
    • שירות לקוחות | טלפון: 050-8883600
    • בכתובת אימייל: info@bisum.co.il
מדיניות משלוחים
מדיניות משלוחים ואספקה
  • בעת ביצוע ההזמנה ניתן לבחור משלוח באמצעות שילוח ליום העסקים הבא או עד 4 ימי עסקים.
  • הזמנה שבוצעה בימים א’-ד’ החל מהשעה 13:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
  • עלות משלוח עד 4 ימי עסקים תהיה 29.90 ש”ח . אלא אם כן הוגדר אחרת באתר.
מובהר בזאת כי ימי חול המועד , ערבי חג וחגים יחשבו לצורך האמור כימי ו’ ושבת ואינם נחשבים כימי עסקים.
  • המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה תוך פרק הזמן שהלקוח בחר בין השעות 08:00-17:00 . לבדוק מה איזורי החלוקה של זיז זג
  • הזמנה שבוצעה החל מיום ה’ מהשעה 17:00 ועד יום שבת בשעה 20:00 תסופק באמצעות שליח בשבוע שלאחר מכן לפי הזמן שבחר הלקוח .
  • ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת סמס ובו פרטי ההזמנה והשליח ליצירת קשר עם השליח.
  • אספקת המוצרים תהא בכפוף למדיניות אספקה המוצרים של חברת השליחויות.
  • הזמנות שיבוצעו באתר בישום בתקופות של מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן , ישלחו ויסופקו עד 7 ימי עסקים לכתובת שצוינה.
לעניין זה ” מכירות מיוחדות ” כגון: יום black friday , shopping.il . ומבצעים כלליים.
  • משלוח אשר לא סופק ללקוח מהסיבה שהלקוח לא היה בכתובת למסירת המשלוח ולא הסכים להשארת המשלוח ליד הדלת ו/או כאשר הלקוח לא היה בכתובת למסירת המשלוח יובהר כי המשלוח יחוייב בדמי משלוח כפי שנמסר ללקוח בעת ביצוע ההזמנה והמשלוח יוחזר לחברת השליחויות.
  • איסוף עצמי: מקניון סביונים דרך דיין משה 3 בתיאום מראש. 050-8883600 יעל
לחצו להתחלת שיחה
1
שלום,
איך אני יכול לסייע לך?